Vloerkleden de finishing touch van jouw interieur

Bent u bezig met het opnieuw inrichten van uw huis of zoekt u nog leuke tips met betrekking tot vloerkleden? Lees dan snel verder. In dit artikel gaan wij in op de trends van 2018. Vloerkleden kunnen hierbij een mooie finishing touch van uw woon- of slaapkamer zijn. Tegenwoordig zijn er echter zoveel verschillende soorten, maten, en kleuren vloerkleden dat het soms lastig is te bepalen wat nou wel of niet past in uw interieur. In dit artikel gaan we in op de trends en welke vloerkleden hier perfect bij passen

Colour blocking

Colour blocking, oftewel accessoires welke ruitjes, geometrische printjes, cirkels en felle kleuren omvat. Dit is een trend dat tegenwoordig helemaal in is. Echter kan het soms te fel overkomen waardoor een vloerkleed de ideale oplossing is om deze colour blocking iets te dempen. Hiermee kun je dus ook je interieur simpel aanpassen door alleen al van vloerkleed te wisselen, ideaal dus.

Botanische look

Een andere populaire trend is de botanische look, hierbij staan de kleuren groen en zeeblauw centraal. Een vloerkleed kan hier dus makkelijk bij passen bijvoorbeeld onder een eettafel wat niet alleen erg stijlvol is maar ook nog eens meer sfeer creƫert.

Een vloerkleed aan de muur

Het klinkt misschien gek, maar ben je echt opzoek naar iets nieuws in je huis hang dan een vloerkleed op aan je muur. Op deze manier krijg je een echte leuke en speelse effect, kies hierbij wel een rustige kleed als je muur al veel kleur heeft.

Meer stylingtips of inspiratie opdoen? Neem dan eens een kijkje op Vloerkledenwinkel.

You may also like...