Wanneer laat je USB-sticks bedrukken?
Wanneer laat je USB-sticks bedrukken?
Als bedrijf denk je er misschien aan om USB-sticks met logo te laten bedrukken, maar dit is geen goedkoop grapje. Hierom wil je eerst wel weten dat je er wel goed aandoet om deze USB-sticks te laten bedrukken. En hiervoor heb ik een artikel opgesteld die je zal laten zien wanneer je wel of niet USB-sticks wilt laten bedrukken.
Heb je wel de juiste doelgroep?
Voordat je USB-sticks wilt laten bedrukken wil je wel zeker weten dat jouw doelgroep dit zal waarderen. Wanneer jouw doelgroep bestaat uit werkende mensen in bijvoorbeeld marketing dan is een USB-stick perfect om reclame te maken. Maar wanneer jouw doelgroep bestaat uit jongeren of huisvrouwen dan is een USB-stick misschien zonde van het geld. Denk hier dus eerst goed over na.
Past het wel binnen jouw budget?
Het laten bedrukken van USB-sticks als reclamemiddel is natuurlijk een luxe, een extraatje. Wanneer dit niet binnen het budget past is het misschien een beter idee om USB sticks met logo achterwege te laten. Het zou vooral zonde zijn wanneer de USB-sticks niet het gewenste effect hebben en je veel verlies oploopt. Zorg er dus voor dat je het geld hebt voordat je het uitgeeft.
Past dit wel bij jou als bedrijf?
Bij een technisch bedrijf passen USB-sticks natuurlijk perfect, maar dit geld zeker niet voor elk bedrijf. Zo kan een kledingwinkel beter geen USB sticks met logo erop laten maken, aangezien dit weinig tot niets met elkaar te maken heeft. Bedenk je dus eerst goed of het laten maken van USB-sticks wel nuttig is voor jou bedrijf.
Wanneer je na deze drie vragen nog steeds zeker weet dat je USB-sticks wilt laten bedrukken met het logo van jouw bedrijf dan kun je het plan wel in actie zetten. Nu kun je dus beginnen met het ontwerpen van jouw eigen USB-sticks om de reclame van jouw bedrijf naar een nieuw niveau te tillen. Wacht dus niet langer want je kunt nu nog beginnen.
Recente reacties